wtorek, 9 stycznia 2007

To koniec

W tym miejscu kończy się "Lustro". Jak wam się podobało?

Mam niejakie problemy z poprawnym sformatowaniem tekstu na blogu. Gołym okiem widać, że z odstępami między wierszami robi co mu się żywnie podoba :/ Spróbuję coś z tym pokombinować i jak coś uda mi się robić to poprawię całe opowiadanie.

Ale póki co muszę się zająć nauką do egzaminu z Public Relations. Mam go w środę rano, a póki co za wiele w tym kierunku nie zrobiłem. A przydałoby się zdać go bardzo dobrze w pierwszym terminie. Średnia w tym semestrze jest mi cholernie potrzebna - może zaważyć na ewentualnym wyjeździe do Szkocji na dalsze studia, albo chociaż utrudnić dostanie się gdzieś na magisterkę... Ale mimo takiej motywacji jakoś ciężko zabrać się do pracy. Pocieszam się tym, że wielu studentów ma ten sam problem :D

A do tego wszystkiego dwa niezwykle niebezpieczne Świry wyjechały do Finlandii, więc nie ma kto dawać mi dobrego przykładu ;D

Trzymajcie się! Dobranoc!

Brak komentarzy: